Ofer servicii machetare (X)HTML + CSS.

M-am gindit ca odata ce ma ocup cu machetarea designelor de site ce ulterior sunt puse pe CMS (Content Management Systems), de ce sa nu fac un anunt si pe blog, precis ca inca nu il citeste nimeni, dar , cu timpul Google o sa indexeze aceasta postare si atunci poate cineva o sa aiba nevoie de servicii de machetare HTML.
Cum este procesul: imi scriti in comentarii ca doriti sa va efecutiez machetarea designului, si eu va dau datele de contact. De la Dstra se cere designul in format .PSD (de dorit), iar eu la final va intorc 2 fisiere , primul .HTML altul cu stilurile CSS plus o mapa cu imaginile decupate din design care mi-au servit la machetare.

2 comentarii:

  1. Salut,
    Văd că îți place să scrii lecții online. Eu am site-ul www.scoalaweb.com
    Dacă te interesează o colaborare, te rog să iei legătura cu mine. ori pe Yahoo Messenger la vladutcornel, ori pe mail la cornel {a} scoalaweb.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, mi-as dori tare mult o colaborare dar am foarte putin timp liber, abia cit sa scriu cite un post, poate cu timpul o sa imi fac timp liber si atunci neaparat te voi contacta.

    RăspundețiȘtergere