Sheriff - FC Costuleni 1 - 1

Marea surpriza a etapei V din Divizia Nationala Sheriff - FC Costuleni 1 - 1! Ma bucura enorm acest rezultat prin prisma faptului ca uneori o buturuga mica poate pune o piedica sanatoasa unui car mare, precum este Sheriff. Ma bucur deoarece eu sunt originar din acest satuc mic dar care are o echipa inimoasa de fotbal, echipa mica dar care cu rezultatele sale face ca tot mai multi oameni sa se intrebe unde oare se afla acest mic satuc.

Multi o sa spuna Sheriff a jucat cu echipa a doua, ca nu s-a concentrat, etc. etc. eu zic un lucru, jocul, marcatorii, componenta echipelor se uita, ramine in arhive si in minte doar rezultatul meciului.

La inceputul acestui sezon toti ziceau ca Costuleni o sa fie ciuca batailor, ca nu o sa faca fata in DN, eu am tacut am rabdat in polemicile cu colegii si prietenii, iata ca a venit si momentul meu, sa zic tare FC Costuleni are un cuvint de spus, iar cei ce vor subestima echipa se vor frige, asa cum a facut-o Sherif :)

Iata asa uneori mai este loc de fotbal romantic, unde echipele se nasc din entuziasmul unor oameni carora nu le este indiferenta istoria si plaiul de unde provine, si care vor sa duca faima acestor locuri mai departe!

Multumesc patronului care a crezut in echipa si a investit in ea atit pe plan material cit si suflet, multumesc antrenorului care a sudat echipa in asa fel incit sa puna probleme oricarui adversar, multumesc jucatorilor care dau tot pe teren pentru a aduce suporterilor bucuria in suflet!

Forza FC Costuleni!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu