CSS 15 Articole - de stiut pentru incepatori. Intorducere

Urmatoarele postari pe blog vor fi 15 articole care eu am considerat ca trebuie citite si stiute de orice incepator CSS. O sa ma stradui sa le expun in decursul saptaminii viitoare. Dupa aceasta o sa ma redirectionez deja spre JavaScript si JQuery. Totusi nu o sa uit de CSS si HTML, iar daca cineva are intrebari la aceste tehnologii si nu numai, scrieti-le in comentarii, imi va face mare placere sa va ajut.
Cu timpul o sa ma stradui sa-mi sistematizez materialele postate pe blog, poate o sa trec la un domen comercial, dar aceasta cu timpul :) Pina atunci, lectura placuta, si astepta intrebarile voastre.

Un comentariu:

  1. Buna ziua!
    ONmusique.info este un proiect nou cu scop informativ. Ne-am propus să venim cu cele mai noi ştiri din muzică, recenzii de albume, concerte şi, de ce nu, filme, interviuri cu artişti români şi străini. Sustine proiectul ONmusique.info si alatura-te echipei noastre! ONmusique cauta sa-si largeasca echipa formată din oameni cu experienţă, ambiţioşi, talentaţi şi dornici de muncă; asadar, daca doresti sa te alaturi, trimite un e-mail la onmusique@yahoo.com. ONmusique...Pentru ca muzica apartine tuturor! Felicitari pentru blog!Multumesc pentru timpul acordat!Cu stima Dan!

    RăspundețiȘtergere