De ce Java?...

Cum scriam in postarile precedente, mi-am propus ca "task" sa insusesc Java, m-am hotarit sa ma apuc de lucruri mai serioase, iar timpul liber pe care il am sa-l dedic acestui limbaj care pe mine m-a atras demult.
Si totusi de ce Java? Pai bine, pentru ca este gratis, (iar pentru mine acest lucru este foarte important), pentru ca comunitatea developerilor Java este foarte mare, iar un ajutor gratuit e posibil de-l obtinut foarte ushor (e mult mai simplu de inteles unele lucruri cind te confrunti cu probleme reale si ai parte de suport din parte unor profesionisti), DAR, principalul motiv este ca vreau ca pe viitor sa dezvolt aplicatii cu ajutorul Google Android, iar acest "produs" de la Google este dezvoltat pe baza de Java.
Urmatoarele postari de aici vor fi despre:
Eclipse - Editor specializat Java, dar care o sumedenie de cele mai diverse plugin-uri
Google Android - "software stack" pentru dispozitivele mobile.
P.S. Nu o sa scriu exemple, sau lamuriri pe aceasta tema, pur si simplu o sa dezvalui succesele in domeniu si o sa descriu problemele cu care m-am intilnit si rezolvarea lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu